ILMAINEN TOIMITUS YLI 69 € OSTOKSISTA

Palautus

Näin teet palautuksen

Miten teen palautukseni?

Näin teet palautuksen 

  

  1. Rekisteröipalautuksesi verkossa  
    Palautuksesi on ensin rekisteröitävä verkossa, jotta voimme vastaanottaa sen.  
    Klikkaa
    tästärekisteröidäksesi palautuksen suoraan.
     
    Löydät myös palautusrekisteröinnin Omat sivut -osiosta sekä toimitusvahvistussähköpostin alareunassa olevasta linkistä. 
    Kun olet päässyt palautusrekisteröintiin, valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa tai reklamoida, ja ilmoita palautuksen syy.  

    Viimeistele rekisteröinti, kun olet valinnut palautuskoodin kaikille tuotteille. Saat Helposti-koodin viimeisessä vaiheessa. Kirjoita se muistiin, sillä se pitää merkitä pakettiin.
    Huomio: Et voi rekisteröidä vaihtoa juuri nyt, ja siksi ohjaamme sinut tekemään uuden tilauksen. Voit lukea tästä lisää täältä.
      

  

  1. Pakkaatuotteet 
     
    Varmista, että pakettisi sisältää rekisteröidyt tuotteet hyvässä kunnossa ja käyttämättöminä. Sulje pakkaus hyvin. Jos alkuperäispakkausta ei ole jäljellä, varmista, että pakkaat tuotteet sellaiseen pakkaukseen, joka suojaa niitä koko palautusmatkan ajan. Huomio: Jos tuotteet palautuvat meille myyntikelvottomassa kunnossa, saatamme evätä palautuksen tai vähentää palautettavaa maksua. 

  

  1. Lähetäpalautus 
     
    Kirjoita Helposti-koodisi selkeästi paketin päälle ja vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. Toimipiste tulostaa palautuslähetteen. 
     
    Huomioithan, että jos olet saanut palautuslomakkeen toimituksen yhteydessä, käytä sitä palautuksen yhteydessä sen sijaan, että palauttaisit digitaalisesti. 

Mitä minun on otettava huomioon ennen paluuta?
Tuotteen on oltava muuttumattomassa kunnossa, ja kaikkien etikettien ja tarrojen on oltava kiinni. Jos palautat alusvaatteita/uimapukuja tai muita tuotteita, joissa on hygieniasuoja, niiden on oltava paikoillaan. Laukut on palautettava pölypusseineen ja mekot suojapeitteineen.


Voinko palauttaa eri tilauksista peräisin olevia tavaroita samassa paketissa?
Voit tietenkin palauttaa useita tilauksia samassa paketissa. Tärkeää on, että rekisteröit molemmat palautukset verkossa My Pages -sivujen kautta tai täältä.


Kuinka kauan minulla on aikaa palata?
Pahoittelemme, että jokin ei vastannut odotuksiasi! Sinulla on tietenkin mahdollisuus palauttaa kaikki, mihin et ole täysin tyytyväinen, tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden. Tämä lasketaan siitä päivästä, jona olet vastaanottanut pakettisi. Klikkaa tästä tehdäksesi palautusrekisteröinnin ja seuraa sitten vain ohjeita.


Mitä palautus maksaa?
Veloitamme palautusmaksun, kun teet palautuksen. Löydät tietoa maksuista täältä. Maksu lisätään jälkikäteen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Valitsemastasi maksutavasta riippuen maksu joko lisätään laskuusi tai vähennämme sen palautuksestasi.


Voinko palauttaa MYYTYJÄ tavaroita?
Totta kai voit! Sinulla on sama palautusoikeus SALE-tuotteillemme kuin normaalihintaisille tuotteille.


Onko minun palautettava samassa pussissa/pakkauksessa kuin tilaukseni saapuessa?
Heititkö vahingossa pois pakkauksen, jossa sait tilauksesi? Ei hätää! Pakkaa se vain samanlaiseen pussiin/laatikkoon ja varmista, että teippaat sen kunnolla, ja se toimii yhtä hyvin. Muista vain, että sinä, asiakas, olet vastuussa palautuksesta, kunnes me vastaanotamme sen, joten on tärkeää, että käytät hyvää pakkausta, joka kestää kuljetuksen, ja että käytät vahvaa teippiä, joka ei irtoa materiaalista.


Oletteko saaneet palautukseni?
Tietenkin teemme kaikkemme, jotta palautukset käsitellään mahdollisimman nopeasti! Odotamme pystyvämme käsittelemään palautukset 1-2 viikon kuluessa, mutta joissakin tapauksissa se voi kestää muutaman päivän lisää. Lähetämme aina palautusvahvistuksen sähköpostitse, kun palautus on käsitelty. Jos palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 3 viikkoa, etkä ole saanut meiltä palautusvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tutkimme, mitä on voinut tapahtua.


Miten saan hyvityksen?
Kun sinulle on ilmoitettu, että olemme vastaanottaneet palautuksesi, palautusprosessi on sama kuin silloin, kun maksoit ostoksesi.


Saanko palautuksen yhteydessä hyvityksen toimituskuluista?
Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, myös toimituskulut palautetaan.


Mitä tapahtuu, jos lähetän sinulle väärän paketin, jonka piti mennä toiselle yritykselle?
Harmi, että palautus on mennyt pieleen! Valitettavasti emme ole vastuussa meille vahingossa palautetuista tavaroista, mutta teemme tietenkin parhaamme paketin löytämiseksi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro, miltä paketti näyttää ja mitä se sisältää. Voit vapaasti liittää mukaan myös linkkejä, kuvia tai tilausvahvistuksen, jotta saamme mahdollisimman selkeän kuvan sisällöstä.


 

Lisätty ostoskoriin
Ostoskorissa yhteensä: