Ostos ja maksaminen
Tuotekyselyt
Voinko vaihtaa toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen?
Tällä hetkellä emme voi vaihtaa tuotteita, mutta toivomme, että tämä on mahdollista tulevaisuudessa! Sillä välin se toimii samalla tavalla kuin tavallinen palautus: Jos haluat kokeilla tuotetta toisessa koossa tai olet kiinnostunut toisesta vaatteesta, olet aina tervetullut tilaamaan sen uudelleen - tee tilaus 24 tunnin kuluessa palautuksenne yhteydessä, ja me maksamme palautuksen postikulut.
Maksaako vaihto toiseen kokoon tai tuotteeseen?
Tarjoamme ilmaisen palautuksen jos teet uuden tilauksen 24 tunnin sisällä palautuksenne yhteydessä.
Rekiteröi palautuksesi digitaalisesti syyllä Palautus – Uusi tilaus 24 tunnin sisällä, ja tee uusi ostos 24 tunnin sisällä, niin emme veloita sinua palautuslähetyksestä, kun palautuksesi saapuu meille. Tärkeää tietää, että uudesta tilauksestasi veloitetaan uusi toimitusmaksu, jos summa on pienempi kuin ilmaisen toimituksen raja. Täältä löydät lisätietoja kuluista.
Miten toimin jos minulla oli alennus tilauksessa?
Jos tilaat saman tuotteen uudessa koossa, mutta saat eri hinnan, voimme tietenkin mukauttaa hinnan jälkikäteen. Sinun tarvitsee vain lähettää uusi tilausnumerosi asiakaspalveluumme, ja me tarkistamme alennuksen, ja valitsemastasi maksutavasta riippuen joko palautamme erotuksen tai muutamme laskun loppusumman. Jos tilaat eri tuotteen, on alennus jo hyödynnetty eikä sitä voi hyödyntää uuteen tilaukseen.