Yleiset kysymykset
TILAUS
En ole saanut tilausvahvistusta?
Pahoittelemme, ettet ole saanut tilausvahvistusta tilauksestasi! Se pitäisi lähettää ostoksesi yhteydessä,mutta joskus voi esiintyä pientä viivettä.
Tarkista, että olet syöttänyt oikean sähköpostiosoitteen kuittisivulla, ja odota pari tuntia. Voi myös olla hyvä tarkistaa roskapostisi, ettei se ole päätynyt sinne. Jos et ole vieläkään saanut tilausvahvistusta 24 tunnin kuluttua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Unohdin lisätä alennuskoodini, voitko auttaa minua?
Tietenkin voimme! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro tilausnumerosi, niin lisäämme alennuksen jälkikäteen (kunhan tilauksesi täyttää alennuskoodin ehdot).
TOMITUS
Mitä toimitustapoja tarjoatte?
Tällä hetkellä tarjoamme toimituksia Postin ja Budbeen kotiinkuljetuksella. Sinulle näkyvät vaihtoehdot perustuvat kassalla syöttämääsi postinumeroon. Toimitusmaksut löydät täältä jakassalla tilausta tehdessäsi.
Missä tilaukseni on?
Toimitusaika on 2-5 työpäivää, ja heti kun paketti on lähtenyt varastostamme, saattoimitusvahvistuksen sähköpostitse.
PALAUTUS
Miten teen palautuksen?
Jotta voimme hyväksyä palautuksen, se on ensin rekisteröitävä verkossa.Klikkaa tästä tai siirry Omat sivut -sivulle. Välilehden ”tilaukset” alta löydät kunkin tilauksen kohdalta painikkeen, jolla voit rekisteröidä palautuksesi. Kun olet rekisteröitynyt, saat kaikki tiedot ja asiakirjat, joita tarvitset palautuksen lähettämiseen meille.
Miten teen palautuksen?
Jotta voimme hyväksyä palautuksen, se on ensin rekisteröitävä verkossa. Klikkaa tästä tai siirry Omat sivut -sivulle. 'Tilaukset' -välilehden alta löydät kunkin tilauksen kohdalta painikkeen, jolla voit rekisteröidä palautuksesi. Kun olet rekisteröitynyt, saat kaikki tiedot ja asiakirjat, joita tarvitset palautuksen lähettämiseen meille.
Mitä palautus maksaa?
Veloitamme palautusmaksun, kun teet palautuksen. Löydät tietoa maksuista täältä. Maksu lisätään jälkikäteen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Valitsemastasi maksutavasta riippuen maksu joko lisätään laskuusi tai vähennämme sen palautuksestasi.
Kuinka kauan minulla on aikaa palata?
Pahoittelemme, että jokin ei vastannut odotuksiasi! Sinulla on tietenkin mahdollisuus palauttaa kaikki, mihin et ole täysin tyytyväinen, tarjoamme 14 päivän alautusoikeuden. Tämä lasketaan siitä päivästä, jona olet vastaanottanut pakettisi.
Klikkaa tästä tehdäksesi palautusrekisteröinnin ja seuraa sitten vain ohjeita.
Oletteko saaneet palautukseni?
Tietenkin teemme kaikkemme, jotta palautukset käsitellään mahdollisimman nopeasti! Odotamme pystyvämme käsittelemään palautukset 1-2 viikon kuluessa, mutta joissakin tapauksissa se voi kestää muutaman päivän lisää. Lähetämme aina palautusvahvistuksen sähköpostitse, kun palautus on käsitelty.
MAKSU
Kuinka paljon minun pitäisi maksaa?
Nykyiset laskut on helppo löytää, ja näet myös kaikki tiedot ja aiempien maksujen historian. Löydät kaiken kirjautumalla Omille sivuille ja menemällä kohtaan ”Omat laskut”.
Miksi minun on maksettava maksu lasku-/tilisiirtotilistä?
Lasku- ja osamaksutilit ovat luottoja, ja näiden palvelujen käytöstä peritään maksu. Täältä näet valitsemastasi maksutavasta perittävän maksun.
Olen palauttanut tavarat, lähetättekö minulle uuden laskun?
Kyllä, lähetämme aina päivitetyn laskun palautuksen yhteydessä, kunhan saldo on avoin. Jos haluat odottaa maksun kanssa, kunnes saat uuden laskun, se on tietenkin mahdollista, mutta pidä vain silmällä eräpäivää. Jos haluat muuttaa eräpäivää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.