Palautus
Reklamaatio
Olen saanut viallisen tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Sääli, sillä haluamme aina, että tavaramme ovat täydellisessä kunnossa. Tee reklamaatio Omilla sivuilla. Siirry kyseiseen tilaukseen, paina ”Tee palautus” ja kirjoita reklamaation syy.
Pyyntösi lähetetään meille, ja vastaamme siihen mahdollisimman pian (kuitenkin viimeistään 5 työpäivän kuluessa).
Tuotteeni on rikkoutunut käytön jälkeen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Sinulla on aina 3 vuoden reklamaatio-oikeus, jos tuote on vahingoittunut tai viallinen. Katso edeltä, miten voit tehdä reklamaation.
Mitä tapahtuu, kun teen reklamaation?
Reklamaatioiden käsittelyosasto tekee arvion, ja saat sähköpostia, kun reklamaatio on käsitelty. Jos meillä on kysyttävää, otamme aina yhteyttä sinuun.
Meillä on oikeus hylätä reklamaatio, jos käy ilmi, että tuotteessa ei ole sovellettavan lain mukaista vikaa, eli jos tuotteessa on kulumisesta johtuva vika.
Pitääkö minun maksaa jotain, kun palautan viallisen tuotteen?
Jos reklamaatio hyväksytään, Bubbleroom vastaa palautuskustannuksista.
En ole tyytyväinen, miten olette käsitelleet reklamaation, mitä voin tehdä?
Mikäli emme tule yhteisymmärrykseen, johon voisit olla tyytyväinen, on sinulla mahdollisuus viedä asian eteenpäin kuluttajariitalautakuntaan.
Voit tutustua valituksen teko-ohjeisiin täältä: www.kuluttajariita.fi
Voit myös käyttää EU-komission verkkovälitteisen riidanratkaisuportaalin, jonka löydät osoitteesta:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Tarkemmat tiedot löydät Ostoehdoistamme.