Palautus
Reklamaatio
Olen saanut rikkinäisen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?
Olen pahoillani, että sait rikkinäisen vaatteen, tietenkään näin ei saisi käydä! Tee valitus Omien sivujen kautta tai tämän linkin kautta. Valitse palautuksen syyksi ”Reklamaatio” ja lisää kommentti, jossa kuvaat virheen. Voit vapaasti kirjoittaa tänne, jos haluat hinnanalennuksen tai jos haluat mieluummin lähettää sen meille. Viimeisessä vaiheessa lisäät kuvia, joista virhe näkyy selvästi. Heti kun meillä on ollut aikaa tarkastella valitusta, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Käsittely voi kestää jopa 5 työpäivää, mutta yleensä se on nopeampaa.
Tuotteeni on rikkoutunut käytön jälkeen, mitä minun pitäisi tehdä?
Pahoittelemme, että tuote ei ollut laadultaan sellainen kuin sen olisi pitänyt olla! Sinulla on aina 3 vuoden takuu, jos tuote on vahingoittunut tai viallinen, mutta ota huomioon, että takuu kattaa vain tuotantovirheet eikä kulumisesta tai epätavallisesta käsittelystä johtuvia vikoja. Voit tehdä reklamaation noudattamalla yllä olevia ohjeita.