Ostos ja maksaminen
Toimitus
Mitä toimitustapoja tarjoatte?
Tällä hetkellä tarjoamme toimituksia Postin ja Budbeen kotiinkuljetuksella. Sinulle näkyvät vaihtoehdot perustuvat kassalla syöttämääsi postinumeroon. Toimitusmaksut löydät täältä ja kassalla tilausta tehdessäsi.
Missä tilaukseni on?
Toimitusaika on 2-5 työpäivää, ja heti kun paketti on lähtenyt varastostamme, saattoimitusvahvistuksen sähköpostitse.
En ole saanut toimitusvahvistusta?
Toimitusvahvistus lähetetään, kun pakettisi lähtee varastostamme. Voit tarkistaa roskapostikansiosi varmistaaksesi, ettei se ole päätynyt sinne. Jos et ole vieläkään saanut toimitusvahvistusta luvatun toimitusajan kuluessa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua edelleen.
Tilauksestani puuttuu tuotteita, miksi?
Näin ei tietenkään pitäisi olla! Aloita tarkistamalla, että puuttuva tuote on varmasti mukana toimitusvahvistuksessa. Jos tuote on loppunut varastosta, sitä ei ole toimitusvahvistuksessasi, ja sinun olisi myös pitänyt saada meiltä sähköpostiviesti, jossa on tämä tieto. Jos kaikki tuotteet sisältyvät toimitusvahvistukseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilauksesi tiedot, jotta voimme auttaa sinua edelleen.
Olen saanut väärän tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?
Haluamme aluksi pyytää anteeksi virheitä! Pyrimme aina käsittelemään pakettimme virheettömästi, mutta virheitä voi tietysti joskus sattua. Jos saat tuotteen, jota et ole tilannut, voit rekisteröidä palautuksen täällä ja valita palautuksen syyksi ”väärä tuote toimitettu”. Saattarkemmat ohjeet palautusta varten, kun rekisteröinti on valmis, ja lähetät sen meille tietenkin maksutta. Tällä hetkellä emme pysty lähettämään uutta pakettia, mutta voit halutessasi tilata sen uudelleen. Ja tietenkin katamme uuden tilauksesi toimituskulut, jos alitat ilmaisen toimituksen rajan! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilausnumerosi kanssa heti, kun olet saanut uuden pakettisi, niin teemme sen jälkeen oikaisun toimituskuluihin.
Voinko valita toimitusosoitteen?
Voit tietenkin valita toimitusosoitteen, johon haluat pakettisi toimitettavan, kunhan valitset suoran maksutavan. Jos kuitenkin päätät maksaa laskulla tai maksat samaksulla, sinun on valittava osoite, jossa olet rekisteröitynyt, jotta osto voidaan hyväksyä.
Tarjoatteko pikatoimitusta?
Tällä hetkellä emme tarjoa pikatoimituksia. Olemme kuitenkin tehneet paljon töitä lyhentäksemme vakiotoimitusta, jotta kaikki asiakkaamme saisivat tilauksensa kotiin mahdollisimman nopeasti. Tietenkin tarkastelemme jatkuvasti eri vaihtoehtoja ja työskentelemme saadaksemme toimituksia entistäkin paremmiksi tulevaisuudessa, joten pidäthän silmällä verkkosivujamme säännöllisin väliajoin, jotta pysyt ajan tasalla kaikesta uudesta, mitä tapahtuu.
Voinko päättää, mihin postitoimipaikkaan haluan toimituksen?
Tietenkin voit! Kun olet valinnut haluamasi toimitustavan, voit valita, mihin Postin toimipisteeseen paketti toimitetaan. Näyttöön tulee luettelo lähimmistä toimituspisteistä, jotka perustuvat syöttämääsi postinumeroon. Tällä hetkellä tarjoamme toimituksia Postin ja Budbeen kotiinkuljetuksella. Sinulle näkyvät vaihtoehdot perustuvat kassalla syöttämääsi postinumeroon. Toimitusmaksut löydät täältä ja kassalla tilausta tehdessäsi.
Mitä tapahtuu, jos en noudata/saada pakettiani?
Jos päätät olla noutamatta pakettisi tai jättää kotiinkuljetuksen vastaanottamatta, peritään lunastamatta jättämisestä maksu, josta löydät tietoa täältä. Tämä koskee myös tapauksia, joissa olet antanut virheelliset tiedot kassalla, jolloin toimitusta ei voida tehdä oikein, vaan se lähetetään takaisin meille.